5.Sınıf Zekâ Oyunları Dersi Günlük Plan - 22.Hafta
5.sınıf Zekâ Oyunları dersi 22.Hafta
günlük planı indir 22.HAFTA
: Rakipsiz karma zeka oyunlarını soyut grafik sembollerle modeller.
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ……………………………………
5.SINIF Zekâ Oyunları DERSİ GÜNLÜK PLAN
BÖLÜM I
Ders: Zekâ Oyunları
Sınıf: 5.Sınıf
Hafta: 22.Hafta
Öğrenme Alanı-Ünite: Karma Zeka Oyunları
Alt Öğrenme Alanı-Konu: Rakipsiz karma zeka oyunlarını soyut grafik sembollerle modeller.
Süre: 2 saat
BÖLÜM II
Kazanımlar: Rakipsiz karma zeka oyunlarında soyut grafik sembollerle ipuçlarını fark eder. Rakipsiz karma zeka oyunlarında soyut grafik sembollerle çözüm stratejileri geliştirir.
Öğretim Yöntemleri: Görselleştirme Problem Çözme Tartışma
Araç-Gereçler ve Kaynaklar: Beyaz tahta veya akıllı tahta Markörler Kağıt Kalem
Öğrenme Öğretme Süreci:
Öğretmen, öğrencilere karma zeka oyunlarının soyut grafik sembollerle modellenebileceğini açıklar. Öğrenciler, birkaç basit karma zeka oyununun soyut grafik temsillerini oluşturmak üzere gruplara ayrılırlar. Gruplar, temsillerini paylaşır ve tartışır, böylece öğrenciler farklı yaklaşımları keşfederler. Öğretmen, öğrencilerin soyut sembol modellerindeki kalıpları tanımalarına yardımcı olur. Öğrenciler, daha karmaşık karma zeka oyunları için soyut grafik modeller oluşturmayı denerler. Tüm sınıf, çeşitli modellerin güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirir. Öğrenciler, soyut grafik modellerin karma zeka oyunlarının çözümünde nasıl yardımcı olabileceği hakkında bir tartışmaya katılır.
BÖLÜM III
Ölçme Değerlendirme: Öğrencilerin karma zeka oyunlarını soyut grafik sembollerle modelleme yetenekleri gözlemlenir. Öğrencilerin soyut grafik modellerle çözüm stratejileri geliştirme yetenekleri değerlendirilir. Öğrencilerin tartışmalara aktif katılımları ve kavramları anladıklarına dair kanıtlar değerlendirilir.