5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav

5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav sınavı 5.Sınıf kategorisinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi alt kategorisinin, 1 dönemine ait. Bu sınav Orta derecede zorluktadır. Toplamda 22 sorudan oluşmaktadır.



 5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav CEVAPLARI

  1. İslam inancına göre Allah'ın (c.c.) hangi sıfatı O'nun her şeyi işitmesi ile ilgilidir?

    A) Rahim    B) Basar    C) Semi    D) İrade    

  2. Cevap: C Açıklama:

    Allah'ın (c.c.) Semi sıfatı, O'nun her şeyi işitmesi ile ilgilidir.



  3. De ki: O, Allah’tır, tektir. Allah sameddir. Doğurmamış ve doğmamıştır. Onun hiçbir dengi yoktur." (İsrâ suresi, 110. ayet) Bu surenin konusu aşağıdakilerin hangisidir?

    A) Allah’ın ilmi            B) Allah’a iman            
    C) Allah’ın birliği         D) Allah’ın yaratıcılığı   
                               

  4. Cevap: C Açıklama:

    İsrâ suresi, bu ayette Allah'ın birliğine vurgu yapmaktadır. Ayet, Allah'ın tek, eşsiz ve dengi olmadığını belirtir, bu nedenle Allah'ın birliği konusunu işlemektedir.



  5. Eğer yerde ve gökte Allah’tan başka ilahlar olsaydı kesinlikle ikisinin de düzeni bozulurdu." (Enbiyâ suresi, 22. ayet) Bu ayette verilen mesaj aşağıdaki hangi kavram ile ilgilidir?

    A) Emanet    B) İman    C) İhlas    D) Tevhit    

  6. Cevap: D Açıklama:

    Bu ayet, tevhit inancına vurgu yapar. Tevhit, Allah'ın birliğine inanmayı ifade eder ve bu ayette Allah'tan başka ilahların olmadığı vurgulanmaktadır.



  7. Allah gökleri gördüğünüz gibi direksiz yarattı. Yeryüzüne de sizi sarsmasın diye sabit dağlar yerleştirdi ve orada her türlü canlıyı yaydı." (Lokmân suresi, 10. ayet) Bu ayet aşağıdaki yargıların hangisini doğrudan destekler niteliktedir?

    A) Hiçbir şey Allah’tan gizli kalmaz.
    B) Allah’ın her şeye gücü yeter.
    C) En güzel isimler Allah’a aittir.
    D) Allah, her şeyi işitir ve görür

  8. Cevap: B Açıklama:

    Ayet, Allah'ın gökleri ve yeryüzünü yaratma gücünü vurgular. Bu, Allah'ın her şeye gücünün yettiğini gösterir.



  9. "Sınıfımızda birden çok başkan olsaydı her biri farklı hareket eder, sınıfımızda kargaşa çıkardı. Aynı şekilde birden çok yaratıcı olsaydı - - - -" Bu boşluğa anlam akışına uygun olarak aşağıdaki ifadelerin hangisi gelmelidir?

    A) çalışmaya gerek kalmazdı.
    B) evrende düzen kurulamazdı.
    C) gelecek kaygısı yaşanmazdı.
    D) bir düzene ihtiyaç duyulmazdı.

  10. Cevap: B Açıklama:

    Bu ifade, birden çok yaratıcı olması durumunda düzensizlik ve karmaşa olacağını ifade eder. Dolayısıyla, "evrende düzen kurulamazdı" ifadesi buraya uyar.



  11. Kışın kuru sandığımız fidana Baharda kim yeşillikler giydirir Bu dizelerde aşağıdaki hususların hangisine dikkat çekilmektedir?

    A) Doğadaki canlılığı sağlayan bir güç olduğuna
    B) Tabiattaki ahenkli yapıya uyum sağlanmasına
    C) İnsanların canlılara zarar vermekten kaçınmasına
    D) Allah’ın canlıları örneksiz olarak var ettiğine

  12. Cevap: A Açıklama:

    Bu dizeler, doğadaki canlılığın ve değişimin ardında bir gücün olduğunu vurgular. Baharda yeşilliklerin fidana giydirilmesi, doğadaki canlılığın varlığını ve sürekliliğini gösterir.



  13. Öğrenciler sınıf öğretmenleri ile yaptıkları toplantıda başkan seçiminin yenilenmesini ve bu sefer iki başkan seçerek sorumluluğun paylaştırılmasını istediler. Öğretmenleri bu talebin sonuçlarını öğrencilerinin görmelerini istedi ve isteklerini kabul etti. Seçim yapıldı ve sınıfta artık iki başkan vardı. Gün geçtikçe sınıfta sorunlar azalmak yerine daha da arttı ve düzen bozuldu. Çünkü iki başkan, iki karar makamı demekti. Başkanların çatıştıkları olaylar her geçen gün çoğaldı. Örneğin biri yakın arkadaşını affetmek istedi, diğeri ise öğretmenlerine durumu iletme taraftarıydı. Bu durum Ali’ye Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinde işledikleri “- - - -” konusunu daha iyianlama fırsatı sağladı. Parçada anlatılanlar düşünüldüğünde boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi getirilmelidir?

    A) Allah’ın Varlığı ve Birliği
    B) Allah’ın Her Şeyi Görüp İşitmesi
    C) Allah’ın Rahman ve Rahim Olması
    D) Allah’ın Her Şeye Gücünün Yetmesi**

  14. Cevap: A Açıklama:

    Parçada, sınıf öğretmenleri ile yapılan toplantı sonucunda iki başkanın seçilmesi sonucunda yaşanan sorunlar, Allah'ın varlığı ve birliğini anlatan bir örnekle ilişkilendiriliyor.



  15. • “Siz Allah’ı bırakıp birtakım putlara tapıyor, asılsız inançlar uyduruyorsunuz. Kuşkusuz Allah’ı bırakıp da taptığınız bu şeyler size rızık ermekten âcizdirler…” (Ankebût suresi, 17. ayet) • “Onlar Allah’ı bırakıp ancak birtakım dişi putlardan medet umuyorlar; başkasından değil, isyankâr şeytandan dilekte bulunuyorlar.” (Nisâ suresi, 117. ayet)Bu ayetlerde eleştirilen kişilerin ortak özelliği aşağıdakilerden hangisidir?

    A) Âlim insanlara saygısızlık yapmaları
    B) Ahlaki değerlere büyük zarar vermeleri
    C) Canlılara merhametsizce davranmaları
    D) İslam’ın tevhit ilkesinden uzaklaşmaları**

  16. Cevap: D Açıklama:

    Ayetlerde eleştirilen kişiler, Allah'ın birliği ilkesinden saparak putlara ve diğer varlıklara tapıyorlar. Bu nedenle İslam'ın tevhit ilkesine aykırı davranıyorlar.



  17. Tayfun: Allah’ın sıfatları ve yaptığı işler, başka bir varlıkta onda olduğu gibi bulunamaz.

    Kadir: Dünyadaki varlıklar ne kadar güzel olursa olsun, hiçbiri Allah’a benzemez.
    İsmail: Allah’ın yardımcısı, eşi ve benzeri olamaz.
    Bu öğrencilerin düşüncelerini en iyi ifade eden ayet aşağıdakilerden hangisidir?
    A) “El açıp yalvarmaya layık olan ancak odur.” (Ra’d suresi,14. ayet)
    B) “Hiçbir şey ona denk ve benzer değildir.” (İhlâs suresi, 4. ayet)
    C) “Yalnız sana ibadet eder, yalnız senden yardım dileriz.’’ (Fâtiha suresi, 5. ayet)
    D) “Allah; yaratıp şekillendiren, ahenk veren, düzene koyandır.” (A’lâ suresi, 1 ve 2. ayetler)

  18. Cevap: B Açıklama:

    İhlâs suresi, Allah'ın benzersizliğini ve eşi olmadığını vurgular. Bu, öğrencilerin düşüncelerine uygun bir ayettir.



  19. Gökleri ve yeri yerli yerince yarattı. Sizi şekillendirdi ve şeklinizi de güzel yaptı…” (Teğâbün suresi, 3. ayet)

    Bu ayetten aşağıdakilerin hangisine ulaşılamaz?
    A) Evrende belli bir düzen olduğuna
    B) Her şeyin bir yaratıcısının olduğuna
    C) Varlıkların bir amaç için var edildiğine
    D) İnsanın güzel özellikler ile donatıldığına**

  20. Cevap: D Açıklama:

    Ayet, insanın yaratılışının güzellikle anlatılmasına vurgu yapar. Ancak insanın güzellikle donatılması konusu bu ayetten çıkarılamaz.



  21. O, gökleri ve yeri örneksiz yaratandır. Bir işe hükmetti mi ona sadece ‘ol’ der, o da hemen oluverir.” (Bakara suresi, 117. ayet) Bu ayette Allah’ın aşağıdaki sıfatlarından hangisine değinilmemiştir?

    A) Semi    B) Kudret    C) İrade    D) Tekvin    

  22. Cevap: A Açıklama:

    Ayette, Allah'ın yaratıcı gücü (kudret), iradesi ve yaratma yeteneği (tekvin) vurgulanmış, işitme (semi) sıfatına değinilmemiştir.



  23. Allah kâinatın her zerresinde
    Görmek isteyene bakması yeter
    Gece ile gündüzün ahengi de
    Varlığına, birliğine şahitlik eder
    Kuşların uçuşu, rüzgârın sesi
    Yaratılmış her şey ayrı bir eser
    Doğanın rengi, duyguların hissi
    Varlığına, birliğine şahitlik eder"

    Bu şiirde aşağıdakilerden hangisine yönelik bir vurguya yer verilmemiştir?

    A) Allah, her şeyin yaratıcısıdır.
    B) Evrende mükemmel bir uyum vardır.
    C) Kâinat, tek düzen kurucunun izlerini taşır.
    D) Dünya tüm güzelliğiyle insan için yaratılmıştır.

  24. Cevap: D Açıklama:

    Şiirde, dünya tüm güzelliğiyle insan için yaratılmıştır şeklinde bir vurgu bulunmamaktadır. Şiir, Allah'ın varlığını ve birliğini doğadaki izlerden anlatır.



  25. “De ki: (Rabb’inizi) ister Allah diye çağırın, ister Rahman diye çağırın. Hangisiyle çağırırsanız çağırın, nihayet en güzel isimler onundur...” (İsrâ suresi, 110. ayet) Bu ayette altı çizili ifade aşağıdakilerden hangisinin anlamıdır?

    A) Kelime-i tevhit     B) Kelime-i şehadet   
    C) Rabbülâlemin        D) Esmâ-i hüsnâ       
                          

  26. Cevap: D Açıklama:

    Ayette, Allah'ın güzel isimlerine (Esmâ-i hüsnâ) vurgu yapılır.



  27. Aşağıdakilerin hangisi Allah’ın “Rahman ve Rahim” isimleri ile ilgili değildir?

    A) Cezalandırması     B) Rızık vermesi     
    C) Bağışlaması        D) Merhamet etmesi   
                         

  28. Cevap: A Açıklama:

    "Rahman ve Rahim" isimleri, Allah'ın rahmet ve merhametini ifade eder. Cezalandırma ile ilişkilendirilmezler.



  29. • “Rabb’im, yerdeki ve gökteki her sözü bilir. O; hakkıyla işitendir, hakkıyla bilendir.” (Enbiyâ suresi, 4. ayet) • “Şüphesiz Allah bütün yaptıklarınızı görür.” (Bakara suresi, 110. ayet) Bu ayetlerde Allah ile ilgili aşağıdaki yargıların hangisine değinilmemiştir?

    A) Her şeyi duyar ve bilir.    B) Her şeyin yaratıcısıdır.   
    C) Yapılan her şeyi görür.     D) Söylenen her sözü bilir.   
                                  

  30. Cevap: B Açıklama:

    İlgili ayetlerde Allah'ın işitme, bilme ve görme sıfatlarına vurgu yapılırken, yaratıcılık sıfatına değinilmemiştir.



  31. Allah’ın güzel isimlerinden biri Semi’dir. Semi ismi, “Allah her şeyi - - - -.” anlamına gelir. Boş bırakılan yere anlam akışına uygun olarak aşağıdakilerin hangisi gelmelidir?

    A) bilir    B) görür    C) işitir    D) bağışlar    

  32. Cevap: C Açıklama:

    "Semi" ismi, "işitir" anlamına gelir. Bu isim Allah'ın her şeyi işittiğini ifade eder.



  33. Her şeyi işiten, bilen ve gören, evrenin tek sahibi Allah; insana şah damarından daha yakındır. Aşağıdakilerin hangisi bu bilgiye uygun bir davranıştır?

    A) Tatlı dilli olmak    B) Çok konuşmak        
    C) Kırıcı olmak         D) Alay etmek          
                           

  34. Cevap: A Açıklama:

    Allah'ın insanlara yakınlığı vurgulanırken, insanlar arasındaki iletişimde tatlı dilli olmak, saygılı ve nazik olmak bu bilgiye uygun bir davranıştır.



  35. Göklerde ve yerde olanları Allah’ın bildiğini görmüyor musun? Üç kişinin gizli konuştuğu yerde dördüncüsü mutlaka odur. Beş kişinin gizli konuştuğu yerde altıncısı mutlaka odur. Bundan az veya çok olsunlar ve nerede bulunurlarsa bulunsunlar mutlaka o, onlarla beraberdir. Sonra kıyamet günü onlara yaptıklarını haber verecektir. Doğrusu Allah, her şeyi bilendir.” (Mücâdele suresi, 7. ayet) Bu ayetten aşağıdaki sonuçların hangisi çıkarılamaz?

    A) Allah, fısıldaşmaları bile duyar.
    B) Allah, tüm canlıların rızkını verir.
    C) Ahirette herkese konuşmaları bildirilir.
    D) İnsan nerede olursa olsun, Allah onu bilir.

  36. Cevap: B Açıklama:

    Ayetten, Allah'ın her şeyi bildiği ve insanların sırdaşlarının bile duyduğunu belirtirken, rızık konusu ile ilgili bir bilgi verilmez. Rızık, ayrı bir kavramdır.



  37. AŞAĞIDAKİ CÜMLELERDEN DOĞRU OLANLARIN BAŞINA (D) YANLIŞ OLANLARIN BAŞINA (Y) KOYUNUZ.

    [.....] İlim sıfatı, Allah’ın her şeyi bilmesi anlamına gelir
    [.....] Allah’ın, her şeyi işittiğini ve gördüğünü bilmek bizi kötü davranışlardan uzaklaştırır.
    [.....] Bazı varlıklar kendiliğinden meydana gelir.
    [.....] Allah’ın bizlere verdiği nimetlere en güzel teşekkür; O’na inanmak ve ibadet etmektir
    [.....] Beka sıfatı, Allah’ın sonsuzluğunu ifade eder

  38. Cevap:

    İlim sıfatı, Allah’ın her şeyi bilmesi anlamına gelir (D)
    Allah’ın, her şeyi işittiğini ve gördüğünü bilmek bizi kötü davranışlardan uzaklaştırır. (D)
    Bazı varlıklar kendiliğinden meydana gelir. (Y)
    Allah’ın bizlere verdiği nimetlere en güzel teşekkür; O’na inanmak ve ibadet etmektir (D)
    Beka sıfatı, Allah’ın sonsuzluğunu ifade eder (D)

    Açıklama:

  39. AŞAĞIDAKİ BOŞLULARI UYGUN İFADELERLE DOLDURUNUZ.
    ibadet, akıllı, kelime-i şehadet, farz, esirgeyen ve bağışlayan

    1- Allah’ın yapmamızı kesin olarak emrettiği iş ve davranışlara ………………… denir.
    2- Kulluk görevimiz olduğu için yaptığımız iş ve davranışlara ………………………. denir.
    3- İnsanı diğer canlılardan ayıran en önemli özelliği …………………………olmasıdır.
    4- Besmeledeki Rahman ve Rahim isimleri …………………………anlamlarına gelir.
    5- İslam’ın birinci şartı ………………………… getirmektir

  40. Cevap: 1- Allah’ın yapmamızı kesin olarak emrettiği iş ve davranışlara **farz** denir.
    2- Kulluk görevimiz olduğu için yaptığımız iş ve davranışlara **ibadet** denir.
    3- İnsanı diğer canlılardan ayıran en önemli özelliği **akıllı** olmasıdır.
    4- Besmeledeki Rahman ve Rahim isimleri **esirgeyen ve bağışlayan** anlamlarına gelir.
    5- İslam'ın birinci şartı **kelime-i şehadet** getirmektir. Açıklama:

  41. Tevekkül nedir açıklayıp bir örnek veriniz.




  42. Cevap:

    Tevekkül, İslam'ın önemli kavramlarından biridir ve kelime olarak "Allah'a güvenme, Allah'a dayanma" anlamına gelir. Bu kavram, insanların yaşamlarında karşılaştıkları zorluklar, sorunlar ve belirsizliklerle başa çıkmak için içlerinde barındırmaları gereken bir olgudur. Tevekkül, kişinin tüm çabalarını sarf ettikten sonra sonucun yine de Allah'ın iradesine bağlı olduğunu ve her şeyin O'nun kontrolünde olduğunu kabul etmek anlamına gelir. İnsan, doğal olarak çaba sarf etmeli ve her türlü olasılığı düşünmelidir, ancak sonucun Allah'ın takdirine bağlı olduğunu bilir ve bu nedenle endişe ve korku yerine Allah'a güvenmeye yönelir.

    Açıklama:

    Örnek olarak, bir öğrencinin sınav hazırlıkları sırasında tevekkül etmek anlamına gelebilir. Öğrenci, sınav için çalışır, gereken çabayı gösterir, notlar alır ve sınavda en iyi sonucu elde etmek için hazırlıklar yapar. Ancak sınavın sonucu hala belirsizdir. İşte burada tevekkül devreye girer. Öğrenci, tüm çabalarını gösterdikten sonra sonucun Allah'ın elinde olduğunu kabul eder ve endişelenmek yerine Allah'a güvenir. Sonucun hayırlı olmasını diler ve sonucun ne olursa olsun kabul eder. Bu, tevekkülün bir örneğidir.



  43. İnsanın sorumlu bir varlık olmasının nedenlerini yazınız.




  44. Cevap:

    İnsanın sorumlu bir varlık olmasının nedenleri şunlar olabilir: 1. Akıl Sahibi Olma: İnsan, diğer canlılardan farklı olarak akıl sahibi bir varlıktır. Akıl, insanın düşünme, irade kullanma ve seçim yapma yetisini içerir. Bu, insanı çevresindeki dünyayı anlamasına ve doğru kararlar vermesine olanak tanır. 2. Özgür İrade: İnsan, iradesini özgürce kullanma yetisine sahiptir. İnsanlar, kendileri için doğru ve yanlış arasında seçim yapabilirler. Bu özgür irade, insanların sorumluluklarını üstlenmelerine ve eylemlerinin sonuçlarına katlanmalarına neden olur. 3. Ahlaki Bilinç: İnsanlar ahlaki değerlere duyarlılık geliştirme kapasitesine sahiptir. Ahlaki bilinç, insanlara doğru ile yanlışı ayırt etme yetisi kazandırır ve toplum içinde etik davranışlar sergilemelerine yol açar. 4. İyiyi ve Kötüyü Anlama Yetisi: İnsanlar, eylemlerinin sonuçlarını değerlendirme yetisine sahiptirler. Bu, insanların iyiyi, kötüyü ve adaleti anlayabilmelerine ve eylemlerinin etik ve hukuki sonuçlarını değerlendirebilmelerine olanak tanır. 5. Dinî İnançlar: İnancın bir sonucu olarak, birçok din insanlara Allah'a karşı sorumluluklarını hatırlatır. İnsanlar, Tanrı'ya olan inançlarına dayalı olarak ahlaki değerlere ve etik kurallara uyarlar. 6. Toplumsal Anlaşmalar ve Hukuk: İnsan toplulukları, toplumsal düzenin sağlanması ve insanların haklarının korunması için hukuk sistemlerini oluştururlar. Bu hukuk sistemleri, insanların sorumluluklarını ve haklarını düzenler. 7. Başkalarına Etki Etme Yetisi: İnsanlar, eylemleri ve kararlarıyla başkaları üzerinde etki yaratabilirler. Bu nedenle, insanlar toplumlarında pozitif bir etki yaratma sorumluluğuna sahiptirler.

    Açıklama:

    Bu nedenler, insanların sorumlu bir varlık olarak kabul edilmelerine ve eylemlerinin sonuçlarına katlanmalarına yol açar. Sorumluluk, insanların çevrelerine, toplumlarına ve kendilerine karşı etik ve ahlaki bir şekilde davranmalarını teşvik eder.



Yorum Bırak

   İsiminizi Giriniz:   
   Emailinizi Giriniz:




5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav Detayları

5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav 0 kere indirildi. Bu sınav Orta derecede zorluktadır. Sınav zorluk derecesi sınavı oluşturan soruların istatistikleri alınarak oluşturulmuştur. Toplamda 22 sorudan oluşmaktadır. Sınav soruları aşağıda verilen kazanımları ölçecek şekilde hazırlanmıştır. 19 Ekim 2023 tarihinde eklenmiştir. Bu sınavı şimdiye kadar 1 kullanıcı beğenmiş. Bu sınavı çözerek başarınızı artırmak için 5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav Testini Çöz tıklayın. 5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav yazılı sınavına henüz hiç yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun.

5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav sınavında hangi soru türleri kullanılmıştır?

Bu sınavda verilen soru türleri kullanılmıştır.
  • Test
  • Doğru-Yanlış
  • Boşluk Doldurma
  • Klasik


5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav Hangi Kazanımları Kapsıyor?

Bu sınav ve tema ve kazanımlarını kapsamaktadır.
  • ALLAH İNANCI
    1. Allah inancının hayatımızdaki yerini ve önemini fark eder.
    2. Allah’ın bizi ve her şeyi yarattığının farkında olur.
    3. Allah’ın eşi ve benzeri olmadığını kavrar.
    4. Allah’ın her şeye gücünün yettiğine evrenden örnekler verir.
    5. Allah’ın her şeyi işittiği, bildiği, gördüğü ve her an bizimle beraber olduğunun bilincine varır.
    6. Çalışmanın Allah tarafından karşılıksız bırakılmayacağı bilinci ile iyi işler yapmaya istekli olur.
    7. Evrendeki düzenden hareketle yaratıcının varlığını kavrar.
    8. İhlas suresini ezbere okur ve anlamını söyler.
    9. İnsanın akıllı ve inanan bir varlık olduğunun farkında olur.

Ayrıca 5.sınfı DKAB 1.dönem 1.sınav soruları; mebsinavlari.com tarafından tamamı test, klasik türde sorulardan ve cevap anahtarlı olarak meb kazanım test soruları baz alınarak hazırlanmıştır

Öğrenciler, Allah'ın işitme sıfatını öğrenirler.

İsrâ suresi, Allah'ın birliği konusunu vurgular.

Enbiyâ suresi, tevhit inancını vurgular.

Lokmân suresi, Allah'ın yaratma gücünü ve kudretini vurgular.

Birden çok yaratıcının olması durumunda düzensizlik ve karmaşa olacağına dikkat çekilir.

Doğadaki canlılığın ardında bir yaratıcı veya güç olduğu fikri vurgulanır.

Allah'ın varlığı ve birliği kavramı vurgulanır.

İslam'ın tevhit ilkesinin önemi ve ona uygun davranmanın vurgulanması.

İhlâs suresi, Allah'ın birliği ve benzersizliğini anlatır.

Ayet, evrende düzenin, yaratıcının varlığının ve insanın yaratılışının güzellikle vurgulanmasına hizmet eder.

Ayet, Allah'ın yaratma ve hükmetme sıfatlarını vurgular.

Şiir, doğadaki izlerin Allah'ın varlığını ve birliğini anlattığını vurgular.

Esmâ-i hüsnâ kavramının vurgulanması.

Allah'ın rahmet ve merhamet sıfatlarına vurgu.

Allah'ın işitme, bilme ve görme sıfatlarına vurgu.

Allah'ın isimlerinin anlamının öğrenilmesi.

İnsanların Allah'a yakınlığı ve bu yakınlığın davranışlara etkisi.

Allah'ın ilmi ve bilgisi.

etiketlerini kapsamaktadır.

Hangi kategoriye ait?

5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav sınavı 5.Sınıf kategorisinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi alt kategorisinin, 1 dönemine ait.

5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav Testi İstatistikleri

Bu sınav 6 kere çözüldü. Sınava kayıtlı tüm sorulara toplamda 66 kere doğru, 42 kere yanlış cevap verilmiş.

5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav Sınavını hangi formatta indirebilirim?

5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav sınavını .pdf veya .docx olarak ücretsiz indirebilirsiniz. Bunun yanında sistem üzerinden doğrudan yazdırabilirsiniz. Veya öğretmen olarak giriş yaptıysanız 5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav sınavını sayfanıza kaydedebilirsiniz.

5.Sınıf DKAB 1.Dönem 1.Sınav sınav sorularının cevap anahtarlarını nasıl görebilirim?

Sınavın cevap anahtarını görebilmek için yukarıda verilen linke tıklamanız yeterli. Her sorunun cevabı sorunun altında gösterilecektir. Veya Sınavı .docx olarak indirdiğinizde office word programıyla açtığınızda en son sayfada soruların cevap anahtarına ulaşabilirsiniz.

Kendi Sınavını Oluştur

Değerli öğretmenlerimiz, isterseniz sistemimizde kayıtlı binlerce sorudan 5.Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi için sınav-yazılı hazırlama robotu ile ücretsiz olarak beş dakika içerisinde istediğiniz soru sayısında, soru tipinde ve zorluk derecesinde sınav oluşturabilirsiniz. Yazılı robotu için Sınav Robotu tıklayın.


Sınav hakkında telif veya dönüt vermek için lütfen bizimle iletişime geçin.

 Paylaşın
 Sınavı İndir
.docx vey .pdf
  5.Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Ünite Özetleri